Päivä ei ollut paljoa muuta, kun matkustusta eli istumista. Matkat meni ongelmitta. Päästiin kämpille noin 22:00 ja päivähän oli siinä kohdassa jo loppu.
Kesviikkona oli erilainen koulupäivä. Hollantilaiset eivät olleet tänään koulussa, joten projektissa työskentelivät vain suomalaiset. Projekti hidastui vähäsen. Päästiin koulusta ajoissa klo 13.00. Illalla tuli taas Suomen jääkiekkopeli Ruotsia vastaan. Harmi vaan, että Suomi hävisi 2-2(0-1 rankkareilla). Muuta erikoista ei oikeastaan tapahtunut. Torstaina oli projetktin viimeinen päivä. Piti viimeistellä projekti ja esitellä se luokalle. Kaikilta näytti onnistuvan ja jonkinlainen peli oli kaikilla. Kotiin tullessa pelattiin vähän Secret Hitleriä ja siinähän päivä olikin.
Heräsimme aamulla noin 10.00 siihen, että satoja rekkoja tööttäilivät kämpän vieressä. Vähän häiritsi, mutta ihan hyvä, että heräsimme silloin. Lähdimme matkalle Groningeniin 12.00 ja matka kesti noin 30 minuuttia. Groningenissa käytiin pelimuseossa. Siellä oli satoja erilaisia pelikoneita. Peleinä olivat vuosikymmenia vanhoja retropelejä ja oli myös uudempia pelejä. Pelimuseon jälkeen käytiin vieressä olevassa tivolissa. Laitteita ei ollut monia, mutta hauskoja olivat. Onnistuttiin ostamaan pelkästään yhteen laitteeseen lippuja, koska luultiin, että liput menisivät kaikkiin laitteisiin. Se ei haitannut paljoa, koska laite mihin mentiin oli hauska. Illalla kannustimme Suomen voittoon Latviaan vastaan. Peli päättyi 2-1 Suomelle. Mentiin nukkumaan noin 1.00.
Perjantaiaamuna söimme aamupalaa ja lähdimme polkemaan kouluun. Koulu alkoi klo 9. Koulussa jatkoimme projektien parissa. Työt sujui hyvin, vaikka eteneminen olikin osittain hidasta. Kävimme lounastauolla testaamassa paikallista snack baria, josta tilasimme halpoja ja maukkaita hampurilaisia. Koulupäivän jälkeen saavuimme takaisin mökeille neljän aikaan. Illalla seurasimme jääkiekkopeliä ja tilasimme ribsejä. Ne olivat oikein hyviä.
Kommentit
Lähetä kommentti